Złoty Medal MTP dla akcji „Poznań za pół ceny"!

Miasto Poznań zostało podwójnie nagrodzone podczas Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich przyznano miastu za akcję „Poznań za pół ceny”. Poznań i powiat poznański otrzymały również nagrodę „Acanthus Aureus" za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej.

Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON to największe w Polsce wydarzenie turystyczne. Ich 22. edycja odbyła się w Poznaniu w dniach 19-22 października 2011 r. Miasto Poznań i powiat poznański zaprezentowały swoją ofertę turystyczną na wspólnym stoisku Metropolia Poznań. Poznań promował się jako miasto idealne na City Break czyli krótkie wyjazdy, w tym również weekendowe. Patronat nad wydarzeniem sprawowali Minister Sportu i Turystyki, Prezydent Miasta Poznania oraz Polska Izba Turystyki i Polska Organizacja Turystyczna.

– Podczas targów TOUR-SALON Poznań obchodzi wielkie coroczne święto turystyki i biznesu. W tym roku jest ono dla nas tym bardziej znaczące, że otrzymaliśmy prestiżowy Złoty Medal MTP dla prekursorskiej w Polsce akcji „Poznań za pół ceny” – mówi Jan Mazurczak, dyrektor Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

„Poznań za pół ceny" to jedyny weekend w roku, kiedy hotele, restauracje i muzea oferują swoje usługi o połowę taniej. Dodatkowo w mieście organizowane są darmowe spacery z przewodnikiem, a swoje podwoje otwierają zamknięte zazwyczaj obiekty. Akcja z udziałem ponad stu partnerów cieszy się olbrzymim powodzeniem wśród krajowych i zagranicznych turystów. Za koordynację kampanii odpowiada Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.

Czwarta edycja projektu miała miejsce w czerwcu 2011 r. W ramach akcji przygotowano m.in. specjalne propozycje dla turystów zagranicznych. Uruchomiono stronę internetową w wersji angielskiej (www.poznan.pl/halfprice) oraz niemieckiej (www.poznan.pl/zumhalbenpreis), a także zorganizowano w tych językach wycieczki z przewodnikiem.

Sukces pierwszego przedsięwzięcia (zrealizowanego w 2008 roku) zapewnił Miastu Poznań wielu naśladowców tego prekursorskiego projektu oraz prestiżowe wyróżnienia: w konkursie na najlepszy produkt turystyczny organizowanym przez Polską Organizację Turystyczną czy też podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, gdzie kampania została wyróżniona nagrodą specjalną serwisu Proto.pl. Obecnie akcja obejmuje również projekt gastronomiczny „Zjedz Poznań za pół ceny". W każdym tygodniu jedna z poznańskich restauracji, w wybrany dzień, oferuje menu tańsze o połowę.

Szczegółowe informacje na temat akcji „Poznań za pół ceny” dostępne są pod linkiem: http://www.facebook.com/polceny

 

***

Poznań to miasto z tysiącletnią tradycją, gdzie z sukcesem realizowane są nawet najbardziej ambitne projekty. To miejsce oferujące idealne warunki na spełnienie zawodowych ambicji, przy bogatej ofercie spędzania wolnego czasu.

City of Work and City of Play.

Authors
>

Related posts

Top