Sky Club wyróżniony za wykorzystanie mobilnego marketingu

Kapituła konkursowa Mobile Trends Awards złożona z ekspertów z branży IT i mobilnych technologii wyróżniła Sky Club Sp. z o. o. za kampanię z wykorzystaniem QR kodów w katalogu marki Sky Club na sezon letni 2012. Gala rozdania nagród odbyła się 27 stycznia w Krakowie.

Do 27 grudnia 2011 roku internauci mogli zgłaszać swoje propozycje do I edycji nagród Mobile Trends Awards, spośród których wybrano nominowane w 14 kategoriach firmy. Sky Club w kategorii „wykorzystanie marketingu mobilnego” stanęło w szranki z godnymi przeciwnikami: P4 i jego kampanią "Zagraj w metrze razem z Play", Bankowością Detaliczną BRE Banku z kampanię "Tu byłem w mBanku" oraz z Urząd Miasta Żory i jego projektem "Przez Żory na Śląsk". Zwycięzcą w kategorii został UM Żory.

Serdecznie gratulujemy zwycięzcy – Urzędowi Miasta Żory – mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club. Nominacja do tej nagrody jest dla całego zespołu bardzo cennym wyróżnieniem i utwierdza nas w przekonaniu, że warto inwestować w  nowoczesne rozwiązania technologiczne. Według specjalistów z kapituły bieżący rok będzie przełomem w dziedzinie mobilnego marketingu, dlatego zamierzamy wciąż rozwijać się w tym obszarze – dodaje.

Rozdanie nagród było połączone z Mobile Trends Conference – konferencją poświęconą mobilnym technikom i technologiom, w której udział wzięli prelegenci z najlepszych polskich firm z branży IT. Podczas rozdania nagród, nominację w imieniu Sky Club odebrał Wojciech Szpara – Specjalista ds. marketingu i pomysłodawca kampanii.

Authors
>

Related posts

Top