Automatycznie zapisany szkic

Informacja prasowa

14 LUTEGO 2020
W Krakowie powstaje nowy hotel ibis Styles

Accor, wiodąca na świecie grupa hotelarska, podpisała umowę o zarządzanie hotelem marki ibis Styles z Grupą UBM Development, tym samym wzmacniając swoją pozycję na rynku krakowskim. Obiekt będzie dysponował 259 komfortowymi pokojami, restauracją oraz podziemnym parkingiem. To kolejny, po otwartym w drugiej połowie 2019 roku, hotel marki w Krakowie. Pierwszych gości obiekt, zgodnie z zapowiedziami, przyjmie w IV kwartale 2021 roku.

Jednym z największych atutów hotelu jest jego bardzo dobra lokalizacja oraz optymalnie dobrana oferta. Inwestycja powstaje przy ulicy Mogilskiej, zaledwie 1,4 km od Starego Miasta i 2,3 km od Rynku Głównego.
Kraków, który znajduje się na prestiżowej liście UNESCO ze względu na wyjątkowo cenne zabytki i liczne przykłady wybitnej architektury, jest bardzo ważnym punktem na turystycznej mapie Polski. Goście zatrzymujący się w hotelu ibis Styles Kraków Centrum będą mieć te wszystkie atrakcje na wyciągniecie ręki. W sąsiedztwie jest także dworzec kolejowy Kraków Główny oraz hala widowiskowo-sportowa Tauron Arena – miejsce bardzo istotne także z biznesowego punktu widzenia, gdzie każdego roku odbywają się ważne wydarzenia międzynarodowe – mówi Sebastian Vetter, Dyrektor Zarządzający UBM Development, wiodący europejski deweloper hotelowy.

Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy o zarządzanie z grupą Accor, ponieważ wierzymy, że marka ibis Styles jest doskonale rozpoznawana w Polsce i zapewnia gościom bardzo dobry standard. Wiemy, że w Krakowie brakuje dużych obiektów hotelowych w segmencie średniego szczebla, zwłaszcza działających w międzynarodowej sieci marek hotelarskich znanej na całym świecie. Jako pierwsi w Polsce wprowadzimy nowy koncept gastronomiczny Accor „CHILL”, który działa już w Wielkiej Brytanii. Liczymy na to, że ciekawa architektura wnętrz oraz niezobowiązująca atmosfera sprawią, że hotel będzie miejscem spotkań nie tylko gości hotelowych, ale też lokalnej społeczności – komentuje Rudolf Grossmayer, Dyrektor UBM Hotels.

Hotel zaoferuje gościom zupełnie nowy koncept gastronomiczny – CHILL #53, którego hasłem przewodnim jest „spokój to stan umysłu”, inspirowany kameralnymi kawiarenkami. Przeznaczona do relaksu przestrzeń będzie dostępna dla gości od poranka do późnego wieczoru, oferując im m.in. miejscową kawę wysokiej jakości serwowaną przez mistrzów sztuki baristycznej, świeże wypieki czy przygotowywaną na bieżąco pizzę z kamiennego pieca. Unikalny koncept i design sprawdzi się zarówno dla wszystkich poszukujących przytulnego miejsca do relaksu, coworkingu czy uraczenia się craftowym piwem w godzinach wieczornych. Dzięki temu CHILL będzie miejscem idealnym dla każdego.

Grupa Accor, która na mocy podpisanej umowy będzie operatorem hotelu, oferuje inwestorowi doradztwo techniczne oraz wsparcie doświadczonej kadry zarządzającej, która pozwala uzyskać najlepsze wyniki ekonomiczne przy zachowaniu wysokich standardów i jakości usług, atrakcyjny program lojalnościowy, sprawdzonych dostawców i gwarancję zadowolenia przyszłych gości – mówi Stephen Hadley, Dyrektor operacyjny hoteli zarządzanych przez Grupę Accor.

Strategia rozwoju Grupy Accor w Polsce i Europie Wschodniej zakłada dynamiczny rozwój marki ibis Styles. Lokalizacja oraz oferta planowanego hotelu pozwoli na wzmocnienie naszej pozycji w tej części Krakowa poprzez synergię pomiędzy już istniejącymi hotelami oraz tymi, których budowa jest w trakcie realizacji. Jesteśmy dumni, że UBM Development wybrał Accor do zarządzania tym doskonale położonym hotelem w Krakowie. Tym bardziej, że będzie to już nasz drugi wspólny projekt realizowany w Polsce – dodaje Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. Rozwoju Grupy Accor w Polsce.

Ekonomiczna marka ibis Styles, należąca do portfolio grupy Accor swoją jakość buduje na kreatywnym i unikalnym designie. Każdy hotel posiada swój wyjątkowy i niepowtarzalny motyw przewodni, oferując gościom niezapewniane wrażenia z pobytu. Unikalny design obiektów jest widoczny na każdym kroku – od poduszek do filarów, od łazienek po bar, przez dobór mebli, kolorystykę i elementy wyposażenia. Każdy najdrobniejszy szczegół został dokładnie przemyślany, tak aby dostarczać pełne niespodzianek przeżycia wszystkim gościom. Pierwszy obiekt marki w Krakowie, ibis Styles Kraków Santorini, zlokalizowany w bliskiej odległości od Zalewu Nowohuckiego, dołączył do hotelowej mapy miasta w październiku 2019 roku.

O GRUPIE ACCOR
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata. Grupa od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością, dzięki czemu dysponuje niezrównanym portfolio 39 marek hoteli. Accor oferuje także cyfrowe rozwiązania pozwalające na maksymalizację kanałów dystrybucji, optymalizację działań hoteli i wzbogacenie doświadczenia gości z pobytu w zakresie guest experience.
Nowy lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless pozwala na zmianę relacji grupy z klientami, członkami programu i partnerami poprzez wzbogacenie transakcji o dodatkową emocjonalną wartość, uzupełniając ją o dodatkowe przeżycia związane z pracą i spędzaniem wolnego czasu. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.
Spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze.

UBM DEVELOPMENT AG
UBM Development to wiodący deweloper hotelowy w Europie. Strategia firmy skierowana jest na trzy jasno zdefiniowane klasy aktywów: Hotele, Mieszkania i Biura, jak i na wiodące europejskie metropolie, jak Wiedeń, Berlin, Monachium czy Praga. Spółka ma ponad 145- letnie doświadczenie i koncentruje się na swojej głównej specjalizacji, realizowaniu projektów nieruchomościowych. Od etapu planowania inwestycji do jej komercjalizacji i sprzedaży, wszystkie usługi realizowane są w ramach grupy UBM. Akcje spółki notowane są w Prime Market, segmencie o najwyższych wymogach transparentności na giełdzie papierów wartościowych w Wiedniu.

Authors
>
Top